Kundalini jooga algajate kursus

Järgmine kursus algab 7. Novembril 2016!

Kundalini jooga algajate kursus annab õpetusest kogemusliku ülevaate. Kursus on mõeldud neile, kes (kundalini) joogaga varem kokku puutunud ei ole. Piisab huvist ja soovist siseneda jooga võlumaailma, kus avastad uut ja põnevat ning kus on äratundmisi.
Kundalini jooga kursusel  õpid erinevaid hingamisviise(pranayam) keha asendeid (asanad)  käte asendeid(mudrad) samuti tutvud erinevate  mantrate ja meditatsioonidega ning tähtsal kohal on füüsilised harjutused.

Kursus koosneb 9 erinevast joogatunnist ja sadhanast, milles on ühendatud nii teooria kui ka praktika. Ühe joogatunni kestus on 120 minutit.
Selle sügisese kursuse tunnid toimuvad  esmaspäev ja kolmapäev, algusega 18.00  Intensiivpäev koos sadhanaga on laupäeval 05.00-14.00. Kursus toimub järgmistel  kuupäevadel:

Novembris 7, 9, 14, 16, 19,nov. see on laupäev, mis algab sadhanaga. Laupäeval on algus 05.00 ja lõpetame orienteeruvalt kell 14.00
ning  23, 28 ja 30, novembril

Registreerimine kursusele.
Osalemiseks on vajalik eelnev registreerimine.
Kursuse maksumus 125 eur.
Registratsiooni kinnitab ettemaks 55 euri  korraldaja arveldusarvele:

Tähelepanu: pank ja arveldusarve number on muutunud.
Swedbank asemel on nüüd LHV pank.
MTÜ Rahumäe Puhkekeskus
LHV pank IBAN EE627700771001925662
Selgituseks kirjuta: KJ algajate kursus novembris 2016

Novembrikuu   KJ algajate kursus  tunniplaanis.

Soovitusi algajate kursusele tulijaile

  1. Kui sööd, palun jäta enne joogat paar kolm tundi seedimisaega, nii on Sul et tunnis kergem harjutusi teha.
  2. Kanna vabalt hoidvaid heledaid riideid (valge suurendab aurat). Eriti oluline on, et riided on vabad puusapiirkonnas.  See lihtsustab uute hingamisviiside õppimist ning liikumisharjutuste tegemist.
  3. Tunnis oleme paljajalu. Kui jalad on külmakartlikud võid kanda sokke. Kaasa võid võtta pleedi, et hoida lõpulõdvestuse ajal kehasooja.
  4. Joogamatid kohapeal olemas.
  5. Tule kohale 10-15 minutit varem, et õige maja üles leida. Kohaletuleku juhised ja plaan.